Sevdaluk12 Mom091 ya umarım ama adetim çok oldu geçeli gerçi adetim çok düzensiz o yüzden hiç takmadım nerdeyse iki aydan fazladır adet olmadım bencede olsaydı gebelik daha belirgın olurdu dimi
Sevdaluk12 Hiç bişey anlamadım hiç beklemiyordum ama test yaptım bi 10 20 dk sonra böyle olmaya başladı başına gelen varmı hamilelik olabilirmi
Sevdaluk12 Ziyangil çok beklemedi aslında ilk başta tek çizgiydi çok az görünüyordu sonrada böyle oldu anlamadım bende 🤷♀️
UmayNil Sevdaluk12 iki aydır adet olmuyormuşsunuz, eğer hamilelik olsaydı hemen kırmızıya dönerdi ikinci çizgi. Yine de bir doktora görünün
Mom091 Sevdaluk12 yani çizgi değil de çerçeve var orada. Test bozuk olabilir mi? Diğer çizgi gibi ama içi boş duruyor çünkü
Sevdaluk12 UmayNil ya bitane daha test alıp yapayım malum pandemiden hemen hastaneye gidemiyorum kızım iki yaşına girecek hamileysem çok zor bi süreç beni bekliyor sanırım iki yaş sendromunu dibine kadar yaşıyor resmen 😭
Deren_Hatun Sevdaluk12 benim de böyleydi varla yok arası ikinci çizgi :) şimdi o ikinci çizgi 15 aylık oldu
Kbryldrmr Sevdaluk12 canım testte sorun var gibi ya kan ver ya yeniden yao çarşafa yoksada kesin belli olsun