My_son Kizlar malum aylardir su cicegi asisi yoktu biz bugun olduk ama hemsire cok az geldi dedi. Saglik ocagijizi fln bi arayin sorun isterseniz. Biz bugun yaptirdik cok sukur
Deletedmom_26 My_son ben aramıştım az da olsa geliyo dediler aşı diğer bebekler var bizden önce olmayan ilk sıra onlarda diye elime fazla ulaşınca aricam dedi ebemiz yani beklemedeyiz inşallah en yakın zamanda bizde olalım aşımizi 🤲
nurelem My_son kuzenmim 9 yasında su ciceceği geçirdi hem de ağır geçirdi Yengem zamanında yaptırmamış aşıyı, okuldan bulaşmış bu hastalıkta yaygın gibi Bir an önce ası zamanları gelsin istiyorum canım
Purely My_son ay canım valla yarın arıyım hemen bizede yapılmıyor artık gelmiyor dediler kaldı öyle ebe gelince ararım dedi ama ses seda yok ben arıyım bari
My_son Ysm2019 biz bugun yaptirdik onlar sramadi ben belirli araliklarla sordum acikcasi hemşireye. Baska seyler icin aradigimda da soruyodum yine ben msj atmistim o zaman soyledi. İstersen bi sen ara
My_son @Cnprtk asiyi yaptırdık biz canim sen de soruyodun bu asiyi hatirladim haber vereyim dedim sana da
My_son nurelem ayy bende cok korktum bu pandemi de olurda bi yerden bi de su cicegi bulassa napcam diye dusunuyodum cok sukur yaptirdik
Purely My_son bizim burda çok bebek yok birde sağlık ocagimiza bağlı az insan var zaten inşallah gelmiştir bize de yeter çok sağol canım valla allah senden razı olsun inan o kadar aklımı kurcalıyordu ki bu olay
EsmaBt My_son Keşke posta cevap verenler nerden olduklarını yazsalardı aşı konusunda önemli oluyo hangi ile aşı gelmiş öğrenirdik.Ben ist pendik mesela nerelere gelmiş?