Zalimsin Görünce yazmak istedim. Eşim diyabet bu yüzden aklınıza gelen her tatlıyı kendimce uyarlayıp yapıyorum. Kek için mesela şeker yerine dut kurusu, havuç, kuru kayısı ve kuru üzüm, ceviz, tarçın bunların hepsini katıp yapınca inanın tadı çok güzel oluyor. Çikolata yerine de yulaf, kako,hindistan cevizi, süt, bal ya da pekmez hepsini blender dan çekip rulo yapıp buzdolabında bekletiyorum. Fıstık ezmesi yapıp derin donduruca rulo şeklinde dondurup çıkarıncada güzel oluyor. Fikir olsun size de🍀