Turunçgiller genelde gaz yapar. Armut kayısı vs meyveleri az az abartmadan yiyebilirsiniz. Eğer bebeğiniz gazlı bir bebek olacaksa 1 2 haftaya kendini belli eder zaten. Öyle bir durumda maalesef ne yerseniz yiyin gaz yapıyor. Baklagillerden ve size gaz yaptığını farkettiğiniz şeylerden uzak durun. Gaz başlarsa gaz damlası kullanmaya başlayın. Kendinizi ve bebeğinizi sıcak tutup bebek masajı yapmayı öğrenin. Bebeğinizi emzirme sonrası sarsmayın ve bir süre dik tutun. Ben şimdiden olabilecek şeyleri yazayım başınıza gelirse şaşırmayın. Evladınızı güle güle büyütün. Bu arada elma yeme elmacık kemiği çıkar lafı safsatadan ibaret. İlerleyen günlerde bol bol saçmalık duyacaksınız. Siz olabildiğince kalbinizin sesini dinleyip bu tarz şeylere kulak tıkayın.