Kızlar doğum yapalı 14 ay olacak bebeğim 10 aylık tı adet oldum sonraki ay düzenli oldum ama gecen ay 5 gün gecti öyle cok korktum ki bu ay düzenli olur diye bekliyordum ki 3 gün oldu hala olmadım bu durumu yaşayan oldu mu ilk 1 sene normal düzensizlik biliyorum ama benim bebeğim 14 aylık lütfen yaşayanlar Bi su serpın yüreğime😕