-civcivlerim- selaam :) benim kızım 4 aylık. 39 da doğurdum. Ben eline bişi verirsem kısa süreyle tutuyor, ve de hiç dönmüyor. Gecen doktora gittim “ hocam bnm kız pek iyi tutamıyo ve hiç dönmüyo ama arkadaşların bebekleri…” derken beni susturup tokat gibi cevapladı “bebeğini kimsenin bebeğiyle kıyaslama herkes farklıdır hiçbir sorunu yok, ayrıca belki 6. Ayda döner hiç önemli değil” dedi ..