Partk
Kızlar bebeğim 2 ay 5 günlük şimdiye kadar göğüslerimi hiç tam boşaltamıyodu ilk defa boşaşttı ve hala emmek istyo suan napacagmı şaşrdm sütüm mü kesiliyo yoksa normal bi durummu nolur söyleyin
Partk
???
Partk
??
Partk
??
ozi
Sağlı sollu tekrar tekrar verin. Ve bu arada su için sizde.
Mel-sin
Canım pek bir bilgim yok ama çocuğunuz 2.ay aşısını oldu o yüzden biraz huzursuz ve vücudu aşıya reaksiyon gösterdiği için çok emmek istiyor bu yüzden de boşaltmış olabilir. Postun üstte kalsın bilen biri varsa yazacaktır.
Ervam
Benimde bebeğim 2 ay 5 güblük benimde göğüslerimi boşaltıyor maşallah bence büyüyorlar emiş güçleri artıyor
Ervam
Ama süt arttırıcı şeyler yemekten içmekten geri kalma . İncir havuç kürü aşırı işe yarıyor
Mrtnurr
Korkma kesilme olmaz sadece artık büyüyor benimkide 1 ay 24 günlük oda öyle yarım saat bile bazen yetmiyor emzirirken su içiyorum bende bolbbol meyvr suyu içiyorum
Minnakkuzum
Dereotu da faydalı süt arttırımında.
Partk
Kızlar cok tsekkr ederim su içtm hurma yesim incir hurma hosafı yapıp içtim yeniden doldu cok şükürr