Bebeğim 3 ay 12 günlük yaklaşık bir aydır hep iki kat giydiriyorum altında iki alt üstünde atletiyle birlikte 3 kat. Fazla mı? Biraz terliyor gibi geldi bugün evimde 24 derece filan sizler nasıl giydiriyorsunuz? Şuan uyutuyorum ve içindeki katları çıkardım tek kat var ama içi ince polar gibi