Kbrbydk Melismuhammed2331 hadi yaaa 8 kiloda iz yapıyorsa o zaman 5 denemek gerekecek. teşekkür ederim 😍
Kibos Kbrbydk benim bebeğim 10 kilo sleppy nin 5 numara külot bezini aldım hiç memnun kalmadım hem bacaklarına hem karnına iz yapıyor ayrıca geceleri de taşma oldu kaç kere
Utkumm Kbrbydk valla o kadar istedim değişmeyeyim ama olmadı gece külot bezi bile denedim ama nafile hem uygun hem güzel diye bu markayı tercih etmiştim
Mutluluk Kbrbydk külot bez olarak sleepyden çok memnunum. Oğlum 15 aylık olacak 5 numara kullanıyorum
Xyz26 Kbrbydk 2.5 aylık 6200 kilomuz 4 numara külot bez kullanıyoruz bundan öncesi 3 numarayı da külot bez kullandım canim sadece 1 ve 2 numarayı normal kullandım