bonjour_maman Kızlar kızım 2 ay 11 günlük ve doğduğundan beiridr yanaklarında kılcal damarlar var ben geçer dedim ama geçmiyo ve belirginleşiyo sanki niye böyle geçer mi bebeği böyle olan var mı?
bonjour_maman Mom7856 aa gerçekten mi ya üzüldüm valla böyle kalmasını istemem açıkcası leke gibi duruyo ya bide kız çocuğu 😔
bonjour_maman Nur1126 ya tabiki sağlıklı olsunlarda en önemli o tabi ama yani yzünü öyle görünce de insan ne bilim yani tuhaf oluyo
Sevocum Benimde öyle belirgin. Kızımda bana benzediği için öyle olduğunu sanıyoduk. Demekki oluyor böyle☺️ Sağlıklı olsunlarda..