Ozgee34 Merhaba, Bebeğim 12 günlük uyurken ve uyanırken sürekli ıkınma ve kendini sıkma halinde sizce sebebi ne olabilir
Kirpapatyasi1 Ozgee34 Gazı var annesi 🌸 Gaz damlası, probiyotik bağırsak düzenleyici kullanabilirsin. Gaz masajları yapabilirsin ☺️
Sennur2218 Ozgee34 gaz olabilir ama olmayadabilir. Benim bebeğim ilk 3 ay sürekli ıkınıyordu ağlamadan, tepki vermeden. Sonra azalıyor ve bitiyor.
Ozgee34 Gazını her emme sonunda çıkartamıyorum açıkçası 😣 ilaçta kullanmıyoruz doktor önermedi ama rezene içiyorum sürekli
gzeylul Ozgee34 benim bebegimde ayni sekildeydi kakasi da boyle beyaz beyaz noktalar vardı relactaz damla basladim cok fayda gordum canim doktorunla konus bence