Yeapp zumraylc annem oldu benim ameliyat tiroit bezlerini aldılar .. bende de nodül var düzenli ilaç kullanıyorum. Benim genetik ama , hamilelikte oluştuysa gidebilir tekrar
zumraylc Benım degerlerımde sıkıntı yok sadece bır kac tane nodul var ama baya buyuduler 1 sene olucak gecmedı amelıyattanda korkuyorum 1 yasında oglum var 😔
ecemm-6161 zumraylc hayır canm ilaç kullanıyor nodülleri vardı hatta canm sabah aç karnına bi kaç var onu kullanıyor
zumraylc Yeapp doktor bıyopsı ol dedı aynı hastanede ameliyat yapacak doktor olma önermem dedı kötu huyluysa dagılır etrafına dedı