Asyaybuke Bebeğim üç aylık olmak üzere. Bazen memeyi çekiştirip ağlıyor çığlık atıyor ememiyor sıkınca süt geliyor ama neden emmiyor😔 promalt solgar boza bestlak denedim ama bana mısın demiyor sanki doymuyor gibi 😞 ne yapabilirim
Senemravza Asyaybuke gazı vardır yada memeyi reddetmeye çalışıyor olabilir.telefondan saç kurutma makinesi sesi açmayı deneseniz ya bizde çok işe yaramıştı
Ek-istanbul Asyaybuke gaz damlası kullanıp gazını cıkardıgından emin olun bende yasadım bi memeyi almazdı zorla verirdim olmazdı şişerdi mastir okurdum sağardım asla süt gelmezdi elimle sağardım vs neler yaşadım sabırlı olun geçiyor kesinlikle sütün azlıgından oldugunu düşünmüyorum sütünüze güveninn
Asyaybuke Senemravza akşamları belirli saatlerde yapıyor gibi. Kolik müziğiyle sakinleştirip öyle emziriyorum. Teşekkür ederim ☺️