Merhaba kozlar bnm 4 aylık bebegım var 2 buçuk aydır diyetteydim sut sut urunlerı fındık fıstık cevız tahın hazır gıdalar dıyecegım su kı bn 2 aylıkken bebegıme mama verdıgım sıralar hıcbır dokuntusu yoktu sonra sutumu arttırmaya calıstım bıraz arttırdım bu sever dokuntuler ortaya cıktı mamayı kesmıstım sonra bnı diyete baslattılar yıne gecmedı doktuler aksamları cıkıyor sonra bır baska doktora gottım alerjı maması verdı onu ıkı hafta kadar kullandık şükür sonda gormedm cok cıddı deıl sızınkı dedı kan gormedıysen dedı bnde yok görmedim dedım neyse mama devam edıyım dedım ettım dune kadar cocuk emıyor emıyor sutum gelmıyor gece uyuyamadı aclıktan alerjı maması kötü oldugu ıcın günde 30 cc verıyordum akşam verdım içmedı ne yaptıysam sutum cok az gelıyor cocugum doymuyor az önce başka mama aldım geldım verdım bebelac aldm oncekındede onu veemıstım eğer aleejımız varsa veya gectıyse kaç saatte bellı eder kendını? Bıde başla bırsey DHA soracam ıdrar yolu enfeksıyonda döküntüler olurmu vucutta