Merhaba 37 günlük anneyim sütüm iyiydi son bir haftaya kadar 2 göğsümdede dolunca sertlik oluyordu ama sol göğsüm artık sürekli yumuşak mesela uyuyup uyanıncca sağ göğsüm sertleşmiş oluyor dolu belli büyümüş ama sol küçük ona göre ve yunuşak bebeğimde solu emerken sürekli bırakıp bırakıp emiyor ağzında geveliyor uğraşıyor sanki. Elimle sıkınca süt ileri sıçrıyor ama neden böyle süt yokmuş gibi.