papatya3 Arkadaşlar selam bebeğim 27 günlük. sütüm iyiydi ama 3 gündür azaldı göğüslerim yumuşadı, sütümü arttırmak istiyorum daha yolun başındayken. İşe yarayan şeyleri yazarsanız çok sevinirim🙏🏼
theAna papatya3 bol su 👍🏻bir de rezene kimyon çayı hem süt arttırıyor hem de gaz problemine iyi geliyor
Altntaskadrye papatya3 uykuuuu 😍 ayva,dereotu, rezene çayı, su ,tahin pekmez, stresten uzak olmak ☺️😊
Ayperi15 papatya3 kafan rahat olacak ev sakin olacak yemeklerini yapan biri olacak inşallah vardır başını şişiren kafa açan kimse olmayacak.sıcak duşlar bol su içip sakin kalacaksın sütünün geleceğine inanacaksın sık sık emzirip bebeğini öpüp koklamanı öneriyorum şimdi o zamanlarıma gitsem asla stres yapmazdım Benım sütüm 1 ay sonra geldi düşün
ecemm-6161 papatya3 ben ne yediysem bebeğeme az verdim gitti sütlerim benim de daha veremiyorum hep mama 5 aylık olunca ek gıdaya başlıcam
Japonprenses Bol bol emzir ve su tüket en cok işe yarayan yöntem dereotu semizotu incir kurusu ceviz kayısı kurusu cennet hurması ve her aksam rezene hem kalitesini hem sütü arttiriyor cikolata tatli yiyin derler ya hepsi hikaye benim daha cok sütümü azaltti öyle şeyler 5 aylık bebegim emziriyorum sadece cok şükür
Japonprenses Japonprenses bide tahin eğer alerjiniz yoksa süt süt ürünlerini simit de cok güzel süt yapiyo susamli yaa susam güzel arttiriyo bem basta yiyodum alerjimiz çıkınca bıraktım
papatya3 Japonprenses cok tesekkurler bizim cocuk doktoru cikolata ve sut urunleri tuketme dedi bana gaz yapiyo diye, nadiren yiyorum ondan. rezene hep iciyorum ama aksamlari degil cogunlukla sabah iciyorum, gece daha mi etkili🙂
papatya3 Altntaskadrye geceleri boluk olarak toplamda 6-7 saat uyuyorum gunduz hic uyumam yok uyuyamiyorum.. bu arada tahin mi kilit nokta pekmez mi sut yapan?
papatya3 Ayperi15 Kafam rahat ama yorgunum, kendime vaktim yok sayilir, bebek uyuyunca evi toparlayip basit ev isi yapiyorum bulasik makine doldur bosalt, camasir yika topla gibi seyler. Yemegi haftanin 5 gunu falan yapiyo annemle kayinvalidem geri kalanlari da ben basit yapiyorum rahatim o bakimdan. sicak dus cok ise yariyo gercekten, iyi hissettiriyo cikinca goguslerim dolmus gibi oluyo. bebegimi opup kokluyorum hep🙏🏼 Sık emzirmekse ortalama 2-3 saatte bir emziriyorum.. simdi sutun vardir umarim🙏🏼🙏🏼
05ay05az20e1sra14na9di3r27 papatya3 canım ben kestane yiyirum bi de bool su iciyorum masAllah sut cok oluyo
papatya3 05ay05az20e1sra14na9di3r27 masallah canim, kestane etkili yani ilk kez duydum. Her gun mu yiyosun☺️
theAna Adass bir kupa su kaynatıyorum, bir çay kaşığı rezene bir çay kaşığı tane kimyon katıp demliyorum
Asel8 papatya3 göğüslerin terbiye oldu derler yumuşayıncaya azalmamıştır benimde öyle olmuştu sertlerşmiyordu. Humana süt arttırıcı çay var işe yarıyor suda için bol bol
Gunsenin Isırgan otu tohumu, kuru dut, kayısı hoşafı, rezene,bol su, sütünü sürekli sağmalısın ki uyarıcı etki ile beyin süt salgılanöası gerektiğini düşünsün, iyice dinlen😊
papatya3 Gunsenin cok tesekkurler🙏🏼 kuru dut ve incirle hosaf yapip iciyorum, etkisi oluyomu bilmem Rezene de gunde 1 fincan. Kayisi hosafi tek basina mi yoksa dutla karisik mi
papatya3 busra_tarkan_47 sari kuru kayisiyla dimi? Deneyeyim bu aksam yapip, kac kayisiyla yapiyosunuz
Japonprenses papatya3 Ben hep akşamları iciyorum gece de dinlendigi için vücut uykuda taş gibi oluyo göğüsler dene ise yariyo bende
Ayperi15 papatya3 19 aylık kızım evet sütüm var sana yazarkende emmeye geldi artık kendisi açıyor hatta😍😂😂
05ay05az20e1sra14na9di3r27 papatya3 evet gece falan cok dolu oluyo aksam yiyorum gece ve sabah agzima lokma sürmesem sütüm baya oluyo
Asel8 papatya3 suyu 2-3 litre için diyorlar ama ben o kadar içemiyordum sık sık emzir gerçekten süt emzirdikçe iniyor ben emziremedim yoğunbakımda kaldı bebeğim sağmaklada olmuyor emmek gibi değil