Sucukluyumurtaa Gece 4-5 kere kalkıyor. Sizin bebekleriniz de mi öyle? Normal mi anlamıyorum. Dermanım kalmıyor gündüzleri😤😤😤
ogretmenanneeee Sucukluyumurtaa malesef bizde öyleyiz gözler kapalı ağlıyor yerinden kalkmaya çalışıyor çırpınıyor🤦♀️ N e yapsam sakinleşmiyor sonra birden duruyor uyumaya devam ediyor 🤷♀️
Aysenurl Sucukluyumurtaa aynıyız 1 dişi tam çıktı 2 dişi çıkmak üzere. Ben yer yatagı yaptm altını epey kalın serdim biraz rahatladı gibime geldi döne döne uyuyor ama baxen bakıyorm ki battaniyesini agzına almış sıkıyor dişlerini dişleri çok zor çıkıyor bunaldm artk bende gece milyonlarca defa kalkıyorm çünkü sürekli uyanıyor
pelinburak1502 Sucukluyumurtaa aynen bende öyleyim gece 40 dk da bi ses çıkarıyor uyanıyor. Dün gece olmadı bi tek rüya öğünü verdim 1 gibi sabah 7 ye kadar deliksiz uyuduk çok şükür
Sucukluyumurtaa Ceya Allah m bana 6. Ayda düzelir dediler yok çocuk nerdeyse 1 yaşıyacak hala uyumuyor çıldırıyorum🥺🥺
Sucukluyumurtaa ogretmenanneeee ay aynı bizim gibi 😀 sinirleniyorum sonra uyuyuncada gülüyorum🤦🏽♀️ Dengem şaştı iyice..
Sucukluyumurtaa Aysenurl bizim kızda yatagında yatmak ıstemıyor bızım yatakta dönerek uyumak ıstoyor 🤦🏽♀️ Demekki her bebek öyle.. çok soğuk olmasa bende öyle yapacagım.. ne olacak böyle bilmiyorum. ruh gibiyim
Aysenurl Sucukluyumurtaa canm ben altina epey serdim yün yorgan uzerine battaniye serdim yer yatagina bayildi oglum besigi dar geliodu demekki oyle rahatimki