Kızlar kuzenim 39+3 günlük hamile özel doktora gitmişti uc gün önce riskli hamilelik seninki sezeryan olman lazım demis dün devlete gittiği doktora götürdü raporları oda su fazlalığı dışında bı sorun yok normal olacaksın demiş sezeryan istiyorum dedi ama hayır dediler ilk doğumu korkuo dün yatış verdiler sancı var ama açılma yok dünden beri 1cm ısrarla sezeryana almiyolar ne yapabilir acaba böyle bı durumu yaşayan yada fikri olan bayanlar yazabilirmi uzun oldu kusura bakmayın 🌼