LadyD Sadece verem aşısı ateş yapar mı😓 biz bugun sadece verem aşısı olduk ebe bu aşı ateş yapmaz demişti ama oğlum bieazcık ateşlendi uyku halinde henüz ölçmedim ama sizlerde ateş oldu mu
Anne1512 LadyD ben de teker teker yaptirmak istiyorum dedigimde saglik bakanligi 3 unu birden yaptirmamizi istiyor ayri yapamiyoruz dedi. Siz nasıl tek yaptirdiniz?
shdshd NurayAslanoglu Ne durumdasınız geçtimi huzursuzluklarınız. 3 gün oldu yaptıralı ateş olmadı ama sürekli uykusunda çığlık çığlığa ağlıyor korkuyor mu ağrısı mı var anlayamıyorum ve uyku süresi aşırı kısaldı
NurayAslanoglu shdshd aşıdan canım evet yeni geçti hemen hemen 2 hafta sürdü bizde 👍 endişelenme geçicek seninde ama sabretmek gerekiyor muhtemelen vücuduna ağrı yapıyor uyku düzensizliği ağrı yaparmış zaten bünyeden bünyeye değişiyor tabi 👍
LadyD Anne1512 kusura bakmayın ben görmemişiö gönderinizi geç oldu. Tek yaptırmayı biz istemedik. Verem aşısı kişiye özel değilmiş açıldımı tüm cocuklara yapıyoz dedi ebe sonradan yaptılar o yüzden
Umutcugunannesi Tanem2020 bizde 37 ye kadar çıktı ates sadece baska bi sorunu olmadı asıl zorluk aşıdan sonra huy değiştirdi huzursuzluk sonradan oldu hala değişik huylari var🤷