Kızlar bi kaç önceden başladı bu baş ağrısı daha öncedende göğsümde bi ağrı oluyor kalp tarafında, ağrı beni alıştırıyordu resmen. Sonra göğüs ağrım bitti şiddetli bi baş ağrısı yerini aldı çok kötü oldum saatlerce ağladım ağrı kesici attım faydası olmadı arada sırada oturduğum yerde kafamda uyuşma yaşıyorum başım sürekli dönüyor sersemim kalkıp dolaştığım zaman bile direk yatasım geliyor kendimi yorgun ve halsiz hissediyorum ama yattığım zamanda geçmiyor bu baş dönmesi sanki bi şişe devirmiş gibiyim mide bulantısı da yaratıyor arada ve midedende rahatsızım hem iştahsızım hem midem aç yiyorum ama yine aynı boşluğu iki dakika sonra tekrar yaşıyorum doktora gidicek şuanlık durumum yok çünkü kızımın özel aşısı var ona ayırdım nedir bu böyle yaşayanınız oldu mu? Delirmek üzereyim her gün geçer diyip tekrar aynı hatta daha kötü oluyor.