zeynebzztt merhaba kizlae bebegimin gobek bağı düştü. hiç bir kanama yoktu dun doktora gittdik kanama yoktu doktor iyi olduqunu soyledi. doktordan geldikden sonra kan pihtilasmasi oldu göbeğinde. basina gelen varmi? Normalmi?
Keremkids zeynebzztt bizimde dediğiniz gibi oldu bi kaç gün sonra o pıhtılaşma kuruyup duştü, şimdi gayet normal bi göbek 😊
Cansudefne20 zeynebzztt benim kızımda kanama zıbınına kadar geçince doktora götürdü K vitamini iğnesi yaptılar sonra hemen geçti