minnostospik Fatmallper1 benim bebeğim kız sleppy külot bez kullanıyorum çok memnunum sızdırma yapmiyo sadece altını tamamen çıkarmak lazım
614408eoa Fatmallper1 sızdırma flan yasamadım ama iz yapıyor karnında bacaklarda 100 lü bi paket kullandım artk bitsn diye dua ettm hoslanmadım ben ama sızdırmadı yalanda diyemem
Sumeyyeenes minnostospik aynen altını tamamen çıkartmak gerekiyor onun için yazın daha iyi kilot bez ben yazın kullanırım kışın kullanmam
Emine_1245 Güzel sızdırmıyor memnunum. Ama kışın kat kat giydirip çıkartmak zor oluyor kilot bez kullanımında o sıkıntı var .
CrnAsl Molfix külot bez kullanıyoruz tabi biraz fazla kaka olursa çıtçıtlı badinin kenarında çok az lekelnmeler yaşıyorum