Cansumommy doktorumuz multiver i önerdi. faydasını gören var mı. sabahları 1 tatlı kaşığı dedi 10 gün. 4.ay atağından beri uyanıkken mama almıyor. 6 aylık olduk. tahliller temiz çıkınca ondan verdi şurubu. faydası olan varsa yazarsa çok mutlu olacağım 💜
Gul1706 Cansumommy burda kalsn benim çocuğum da birşey yemior icmior 8bucjuk aylık polivit kullandık zinco kuullandik hiç bir faydası olmadi bize multiver duymadm hiç
Cansumommy Gul1706 sabahları 1 tatlı kaşığı 10 gün dedi. eğer fayda etmezse bir 10 gün daha bu kez sabah akşam 1 tatlı kaşığı dedi bakalım. kullanan inşallah çıkar