Selamun aleyküm herkese öncelikle.
5 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Sol tarafımdaki dillerde şişkinlik var 3 parmak kadar. Başına böyle bir şey gelen oldu mu? Herhangi bir akıntı kanama vs yok çok şükür. Pansumanı da günlük düzenli olarak yapıyorum. Normal bir durum mu anlamadım açıkcası