Karam38 ben 2. Ayımda kurdeşan olmuştum. Serum almadan geçmedi kaşıntısından ağlıyordum artık ve tüm vücuduma yayılmıştı yüzüm ayaklarımın altına kadar. 2 gün sabah akşam serum verildi. Serum aldıktan 4 saat sonra bebeğimi emziriyordum. Süt annesi oldu bebeğimin. Doktora muhakkak gidin daha fazla yayılmadan