Benim oğlımun dişlerinde de grileşmeler olmaya başladı.Henüz kontrole götüremedim ama bayağı araştırdım.Genetik faktörlü oldupunu biliyorum,gece beslenmesi olan,biberon ve emzik kullanan bebeklerde daha fazla görülüyormuş. ayrıca düzenli ve kusursuz agız bakımı yapamadığımız için zaman içerisinde görülebiliyormuş.İdare etmekten baska çare yok.kendim fırcalıyorum günde 1 kez,ara arada gazlı bezle temizliyorum ama nereye kadar atacak acaba merak ediyorum