Pares uzulmeyın bende uzulurek onun zamanımda kacırıyordum cok sukur ellerı ayakları tutuyor saglıklı buna sukur etmemız gerek hıc uzulne oturur o benımkıde oyleydı kılo almasa bıle mama verıyorum o oturur tembel oturmak ıstemıyor bence😁 sukur her hallerıne elbet kılo alırlar elbet buyucekler zamanımızı boyle uzulerek gecırmemız cok yanlıs ben artık sukredıyom😊