Canevlatlarim95 Kızlar ya kafayı yiyecem .Bu benim üçüncü çocuğum çok zorluyor beni oğlum tam 7aylik bu iki gündür sürekli ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum artık tükendim .Eminim hiç bı rahatsızlığı da yok benle aynı durum da olan varmı lütfen yardımcı olun..🥺
asz Canevlatlarim95 benim yaklaşık 15 gün önce geldi başıma.bende emindim hiç bişeyi yoktu.meğer yavrum diş çıkartıuormuş.kafa ateşi oluyor mu arada gelip giden.benimkinde vucudta bişey yoktu ama kafa da ateş oluyordu.uyku düzeni bozulmuştu.sürekli ağlıyordu.büyüme atağı dedikleri şey de olabilir.bir günleri bir günlerini tutmuyor zaten..
Canevlatlarim95 Yok cnm Kafa ateşi falan yok . Diş etlerinde kabarma falanda yok insalll en kısa zamanda düzelir yaa hiç kaldıramıyorum 🙍