17 aylık oğlum kendi başına güzl oynuyor ancak eve biri geldiğinde (yigenlerim gördüğü kişiler genelde.) Onlara öyle bakıyor haydi kay top at onların yaptıklarını yap gibisine konuşuyoruz onlar çok hareketli öyle izliyor .sanki hiç insan görmemiş gibi arada bir annem eşimin ailesi gidiyoruz yani sonuçta sizinkiler de öyle mi