Semanurry Herkese merhaba emziren bir anneyim 29 günlük bi bebeğim var dün akşam sol göğsümün üstünde sertlik oluştu onunla birlikte bir ağrı bebeğim emiyor ama canım o kadar acıyor ki bu neden oldu nedir bilmiyorum yaşayan var mı acaba😕
SDefneA Semanurry mastit olmuşsundur canım göğsünü bol bol emzirmeye çalış süt kalmasın bebeğin küçük olduğu için bitiremiyordur muhtemelen kalanı sağ bir de ılık suyla duşta tarakla saç tarar gibi sert kısmına masaj yap ve mutlaka antibiyotik kullan bir doktor tavsiyesiyle onlar uygun olanı söyler böylelikle bir kaç güne geçer canım geçmiş olsun
Avakadolumama Semanurry mastit olmuşsun canım bol bol emzir ve sağ. Bide duşa gir masaj yap sürekli. Bende çok oluyordum ilk aylarda şükür geçti 😊
Azzemin_Annesiii Semanurry ben yasadim canım o sutun orda tıkanması dir benimde sutum orda kala kala sisitii yani damari kapanmis sut icinde kala kala anem sicak su torbasi ve yag getirdii ustune surduuu iyice bi ovaladu sinra 1 sate 2 sate yakin o sicak su torbasini bi beze dolayıp üstüne bıraktım eridi o siskinlik ve gecti su torbası yoksa canim bi siseye de koyabilirsin mutlaka denr ben 2 3 gun denedim hemen gecti l cok sukur
Aliasaf01 Semanurry Bol bol emzir ve sağ, çiğ lahana yaprağı sar göğsüne bir de ateşin ve çok ağrın varsa parol içebilirsin. Çok geçmiş olsun
Semanurry Avakadolumama peki doktora gitmem falan gerekli midir yoksa emzirip duş alıp masaj yapmakla geçebilcek bir şey mi
MotherQueen Semanurry eğer ateşin çıkarsa muhakkak git canım ameliyatlık olma en fazla bi antibiyotik ile atlatırsın ama içerde apse olana kadar durusa süt ameliyat çok acılıymış öyle duydum. Ben 6 kere mastit oldum hepside antibiyotik ile düzeldi biri hap ile düzeelmedi iğne olarakta yaptılar öyle düzeldi… demem oki açamazsan göğsünü bi genel cerraha koşarak git geçmiş olsun 💐
Hatce1344zm Bende aynisi oldu ben doktora gitmedim evde sagdim.dolapa koydum ılık duş alıp masaj yap iyi oluyor.dene canım
Semanurry MotherQueen ateşim hiç yok olmadı bebeğim emdikçe hafifliyor sanırım sağıp duş ve masaj ile geçebilecek bir şey ama hastane işini de düşüneceğim 😕
MotherQueen Semanurry zaten iyi olduğunu sen anlamışsın bile maşallah 🧿 beniim tüm kemiklerim ağrıyor mastit olunca dayanılacak gibi değil sana çook geçmiş olsun tekrar 💜
Semanurry Azzemin_Annesiii yaa çok teşekkür ederimmm acaba inc bi havlu ısıtıp ta koysam fayda eder mii 😕deneyeceğim teşekkür ederimm
Azzemin_Annesiii Semanurry havlunun isisi cabuk gecer su sisesjne koyun hem kiş malumm isinirsinizda 😊 merak etmeyin denersenuzz hemen gecer insalah ayni benimde oyle oldu gecmis olsun