Asparya bizde 5 aylıkken başladık ek gıdaya. Ama blw denemeye 7aylıkken başladık. Katı beslenmeye başladığımız dönemde çiğneme refleksi tam oturduğunda ve artık boğazına kaçırdığın da kendini kurtarabildiğinde. Takip ettiğim bir site veya kitap yok açıkçası. Sadece ayına uygun ve eline verebileceğim gıdaların kesim şekline internetten bakıyorum. Mesela 1 havucu blw kesim şekli ile kesip önüne koyduğumda alıp yiyor hepsini. Ya da fırında kabak yapıyorum onun için. O yiyor eline alıp, Bende yanında oturuyorum arada yoğurt veriyorum kaşıkla. Doğru mu bilmiyorum ama biz keyifli zaman geçiriyoruz yemek sırasında.