Gizemonerr Flashtv ablam kullanıyor. Kokusu çok kötü afedersiniz sidik gibi 🤣 ama etkisi çok iyi saçı besliyor ve uzatıyor.
DeryaDeniz1022 Flashtv Ben duydum, yorumlarda herkes şok memnun ama saçın rengini koyulaştırıyormuş, benim saçım sarı, koyulaşmasını istemediğim için kullanmam. Fiyatı falan da çok uygun, denenebilir yani ama çok kötü ve ağır koktuğunu da söylüyorlar 😃
Flashtv Zalimsin Aldım ben bide yanında şampuanı var set halindeydi trendyolda tekliside satılıyordu tabi, du bakalım gün içerisinde oğlum uyursa sürmüşke duş almışke 😁
Flashtv Gizemonerr Valla çok güzel kokuyor 😁 ama üstünde hep arapça yazıyor acaba sürüp ne kadar bekletmem lazım
Flashtv DeryaDeniz1022 valla güzel kokuyo nasıl desem hafif olan hacı yağlarından 😂 saçlarım siyah zaten benim için sorun olmaz 🤩