Genel kan vermiştik. Kansızlığı çıktı çok düşük dedi doktor.. biz kullanmadık ilac, ilk verdikleri kabız yaptı. Diğer verileni de içmedi. Bende ustelemedim, çünkü pekmez veriyordum her gün kaşık kaşık… Şuan o kadar üzgünüm ki.. burda görmüştüm pekmez içip ilaca ne gerek diyen anneler, benim oğlum da su içer gibi pekmez içerdi ama sonuç ortada.. kansızlık dil gelişimini falan da etkilermiş, bizde hala net kelime yok en çok da bu yüzden kendimi suçluyorum😔
Dipnot: oğlum 12 kilo 80 cm.. yani gelişimi geride değil. Kilosu yerinde boyu da uzuyor diye düşünmeyin mutlaka icsinler ilacı 🥀🍀
-