Minnakyavrum Bebeğim 1 ay 15 günlük.. feci halde göğüs yaram var medacasol aldım bugün.. çiğlik atarak emziriyorum.. ne zaman emzirsem hep araniyo.. ben çekmesem gogsumden cekilmiyo.. sizce doymuyormu😔😔
Minikprenseees Minnakyavrum sütünüzü etrafına her emzirme öncesi ve sonrası sürün hava aldırın biraz da lansinoh krem tavsiye ederim silmeye de gerek kalmıyor. Daha ileri düzeyde ise dr antibiyotik krem verebilir
Hacer7 Minnakyavrum Bir kaç gün emzirme sağ ve biberonla ver kremle saat başı 4 5 günde geçecekti ben öyle yaptım yarık olmuştu bende çünkü ağlıyorsak emziriyordum her yolu denedim olmadı bu şekilde geçti
Gizemmmmk Yaralarınızın sebebi bebeğinizin ağzındaki pamukcuk olabilir sizin göğüsünüze geçiyormuş şuan bizde öyle bi durum söz konusu 😔 karbonatlı suyla çare bulduk umarım en kısa zamanda iyileşir
Minnakyavrum Gizemmmmk yanağının iç kısmında var .. canım sana bisey sorucam damak kısmı beyazlı senin bebeğininde?
Gizemmmmk Minnakyavrum evet yanakları dilinin üzeri heryerinde vardı karbonatlı suyla hem Bebeğimin ağzını hem göğüs uclarımı siliyorum emzirmeden önce bide sonra lansinoh krem kullanıyorum pamukcuk olduğunda da az emebiliyomuş bebekler
Cakacmr Meme ucunuza karbonatlı su değdirmek çok zararlı özellikle yara varsa aşındırabiliyor dikkat etmenizi öneririm bebek için de doktorunuza gösterin karbonat diyecekse de kullanacağınız dozu kendisi belirlesin