Eelliifff Merhaba kızlar bebeğim 7 gunluk ve hastaneden taburcu edildiği izde sarılık değeri sınırda bol bol emzırın dendi emzırıyrm ama artık bebegım uyusukluk halını daha da arttırdı memeyi tutma takatı bıle kalmadı mamaya basladık sırınga ile vermeye. Mememı hıc damaklamıyor hıc alamıyor sureklı gozlerı kapalı dun tekrardan bakıldı 15.7 dedi doktor değerine. Ne yapacagmı sasırdım dusmuyor değeri mama ile bile. Çok yorucu oluyor onu uyanık tutmak ve mamayı yedirmeye calısmak. Basına gelen atlatan moral verebilecek birileri var mı acaba onerıleırnıze tecrubelerınize çok açığımm
Eesay Eelliifff hastanede kalıp fototerapi neden vermedi doktorunuz acaba? Belki belli değerlere veriliyordu bilgim yok ama benim oğlumun sarılık derecesi 27 çıkmıştı çok çok yüksek. 3 gün hastanede ışık altında durduktan sonra normale dönmüştü tamamen. Evde ne yapılır hiç bilgim yok, üstte kalsın çook geçmiş olsun 🌸
Esssma Eelliifff sütünü sağıp ver anne sütü alması lazım sarılıpı azaltıcak tek şey o dur bizi yatırıyolardı hastaneye 17 olmuştu değer 18 olursa yatırıcam dedi doktor bir gece boyu emzirdim üstüne sağdım da verdim ertesi sabah 15 e düşmüştü senide eğer tutmuyorsa kesinlikle sağıpta ver mamada ver
sevval_5481 Eelliifff canım bende aynı senin gibiydim 16bküsürdü değeri mama veriyorum şu an 2 aylığız hala geçmedi sarılık bende uyandırıp emdiremiyordum sen bol bol emzir her emzirme sonrası mama takviyesi yap birde bütünler geçiyo bende sürekli dut sağıp veriyodum 30 dk 40 dk hatta 1 sate 1 doyur bekleme sakın sık sık ver emmiyprsa biberonla veya başka yöntemin varsa onunla ama sık sık ver yoksa geçmez geçicek bunlar emin ol
Naylonbranda Eelliifff uyanık tutup bol bol besliyceksin kilo alincak,odaya sarı ampul al tak gece bile sürekli açık dursun,kilo almaya başlarsa düşer mama yaninda anne sütü şifadır sagip anne sütünü ver,
Wolverine Ayaklarının altiyka oyna burnunu sık uyandırmaya çalış sık sık emzirmeyi dene, sütünü sağ şırınga ile veya kaşıkla içir. Mama da alsın tabi. Sarılık yükseldikçe uyku hali yapıyor kan şekeri düşüyor. Sarılığı atmanın en kısa yolu beslemek canım 🙏🏻
aleynaltnkyk Bizim de sarılığımız vardı 1 gün fototerapi gördük bebeğim çok huysuzlanıp durmak istemeyince ben çıkmak istedim 3 aya kadar sarılığı devam etti ama o kadar çok yoktu günlük cam kenarına güneşe koyuyodum sadece zıbınla 5 dk falan 2 saatte bir emzirdim hiç aksatmadım ona rağmen uzun sürdü benimki de zar zor uyanıyordu 10 15 dk uğraşırdım 3 ay böyle devam etti yani canim üzmemeye çalış kendini bebekler çok hisli bu konularda stres yapiyorsan belki emmek istemiyordur diye düsündüm ama bilemiuorum tabi insallah hemen geçer☹
Ayzam29 Eelliifff bizimde başımızdan sarılık geçti bebegim hic uyanmadı sürekli uyandırmaya uyaran göndermeye çalıştım ayağının altına ortasına parmaklsrinizlq vurur gibi yapın ayak parmağını sikin onun iyiliği için her 2 saatte bir sabah akşam gece sürekli besleyin kaldırın emzirin gazini çıkarın yatirin bende hastanede çalışıyorum yenidogan hocamız 1.aydan sonra geceleri 3. Saatte bir yapabilirsin demisti cok zor günler ama geçiyor merak etmeyin
AYSEGULYILDIRIM Ben de süt sagıp verdim mama verdim 1 saate bir verdim sarılığı düstü. Bol bol anne sütünü sağ ver. Emzirmeyi de emebildigi kadar emzir ki sütün gelmeye devam etsin cunku bebek anneye dokundukça dudaklari degdikce sut gelmeye devam eder. Bol bol emzir tek çaresi bu.
Balanne_ Eelliifff ilk önce sakin ol güzel anne ilk başta sütünü sağ mama takviyesi yap ardından yarım saatte bir yap bunu diğerinde emzir diğeribde sağ ver emzirirken bebek çok giyinik olmasın evin derecesi iyidir zaten sarılığı var hem kalınsa üstü emziriken uyuyakalır hem senin sıcsklığın var oyuzden üstü kalın olmayacak. ben altını çıkarırdım yada koltuk alttına ıslak mendil sürerdim yada ayak altına vururdum yada burnunu sıkardım uyansın diye. Sende bol bol sı ve süt yapacak seyler ye iç ve dinlen düzelecek canım geçmiş olsun
Eelliifff Kızlar hepinize çok teşekkür ederim. İnşallah bu şekilde olan tüm bebikler bir an önce iyileşir.