Ececem 3 aya 10 günümüz kaldı. Son günlerde eli hep ağzında bulduğu her şeyi yalamak istiyor. Bu diş değildir değil mi ? Erken çünkü. [url=https://hizliresim.com/x7PnLx][img]https://i.hizliresim.com/x7PnLx.jpg[/img][/url]
Dorukmomy Ececem diş degil ama erken çıkarabilir. Benim oğlumun da 3.ayından beri böyle herşeyi ağıra götürüyor salyalı ağrısı oluyor ama daha çıkaramadık 5.5 aylık
Prenses_annesi22 Ececem dgl cnm diş eti sısıyor diş cıkarcagı zmn kz arkdsmın bebegı 3aylık diş cıkaryo https://resimyukle.xyz/i/Wy0f34