dehsetulvahset Kizlar bebk nemlendiricici tavsiyeniz var mi yag zararli die duydum dogal icerikli bi nemlendirici var mi tavsiye edeceğiniz
Miraykiz58 dehsetulvahset bende de bebek vazelini var ama kullanmadım. Mustela güzel nemlendiriyor onu kullanıyoruz pahalı ama bereketli bir şey uzun süre gidiyor
antropologanne dehsetulvahset Vazelin asla kullanmayın. Ben ecowell kullanıyorum. Organik bir losyon. Memnunum güzel nemlendiriyor.
Lalin dehsetulvahset bebeğiniz 4 aylık yağ kullanabilirsiniz ama lütfen raf ürünü kullanmayın. Mustela iyi diye bilinir ama masum değil. Bütçenizi bilmiyorum ama azı yetecek, uzun süre gidecek, gerçekten kimyasalsız bir ürün arıyorsanız bunu kullanın derim. https://good4trust.org/carsi/urunler/bebe_sutu-4764972607
dehsetulvahset Banyodan sonra pul pul olmaya basladi vucudu 4, aylik bebegim elimde bebek vazelini var ama o kukkanilir mii bilmiyorim
Alparslan-mom dehsetulvahset vazelin petrol turevi. Kendinize bile kullanmayın. Mustela losyon ve yagini kullaniyorum ben. Hem mis gibi kokuyor hemde yumuşacık oluyor cildi
motherthea dehsetulvahset doktorum yemediğimiz hiç bir şeyi bebeğimize sürmüyoruz demişti. Çünkü cildi bizimkinden çok farklı anında deri altına Çekiyor içeriği temiz ürün yok maalesef. Tavsiyem zeytin sütü deneyin önce arastırın tabi bebeğinize uygun mu cildine nasıl gelir ama ben bebeğime Zeytin sütü sürüyorum çok memnunum tatlı badem yağınıda önerdi fakat ben bunu tercih ettim 🙏