Azolili Yeni doğum yaptım bi göğsüm kanlı geliyor. Ebeler geçeceğini söyledi. Bugün 3. gün daha geçmedi yaşayan bilen var mıdır. Göğüs ucu kremide kullanıyorum
Songultugra Azolili göğsün yara olduğu için kanamis olabilir mi süt kanlı gelmez diye biluyorum benimde başıma geldi krem kullandim göğüs ucu için lansinoh iyi geldi bide doğru emzirmek gerekiyor
Gizemm1 Azolili canım hiç korkma benimde öyleydi dışarda görünen bi yara yoktu ama sütüm kanlı geliyordu onu emzirmiyordum sağıp döküyordum bir hafta sonunda fln düzeldi sen kremi kullanmaya devam et
Mirayasyanin_annesi Ne duydum ne yaşadım canım tez geçer inşallah yukarda kalsın diye yorum yapıyorum
Kara07 Resim atarmısın canım benimde kahverengiydi 1 haftada normal süt rengi aldı kolostrum o renkte geliyormuş doktor ver sütünü dedi ama 3 gün vermedim ben mama verdim
mother_of_2_boys Benimde kanlı degil ama 1 hafta çok çok sari gelmişti doktor bitkisel bi hap yazdı adini hatirlamiyorum onu kullandikca sütüm rengi normale döndü doktora yada ezaneye bi sorun