Prensesannesi38 Çok bi fark yok aralarında fakat fiyat olarak 4 bin tl var siz olsanız hangisini tercih ederdiniz çok kararsız kaldım ?
nikimikedi7 Prensesannesi38 Bütçeme göre tercih ederdim. Eğer aylık gelirim 20 binlerde değilse son çıkan telefonu almak saçma geliyor. Şuan iphone 11 kullanıyorum, ben memnunum. Gidip sırf yeni çıkan diye o kadar fark vermezdim açıkçası.
Alisasevgi Prensesannesi38 8 kullandığm için son çıkanı alırdım cnkü genellikle 3 4 yıl kullanıyorum telefonumu .
eceunverkanra Prensesannesi38 Butce meselesi biraz da eger 12 almak butcemi zorlamazsa 12 alirdim son cikani almak her zaman karlıdır cunku uzun sure eskimez. Ben 11’den de memnunum daha yenilerde aldım onceki telefonum iphone 7idi senelerce eskiyene kadar kullandım. Bu devirde artık oyle al yenisi cikinca degistir hemen yapamiyorsun eskisi gibi maalesef.
Cansuk 12 saha güzel ama çok pahalı ya 😂😂 gereksiz bi para ona o kadar para vermek yerine çocuğuma harcamayı tercih ederim eğerki durumunuz iyise 12 alın🌸🌸
minikbebeklerim Prensesannesi38 bende iki ay önce 11 aldım bence aralarında çok bir fark yok o yüzden 12ye fazla para vermeye gerek yok
Solzeyer Prensesannesi38 ben kaç yıldır 6 kullanıyorum bu bozulursa bi daha o kadar para vermem tuşlu kullanırım diye düşünüyorum yada en ucuz android çünkü iki öğretmeniz ve geçim gerçekten çok zor . Ama param çoksa tabiki en güzelini alırım 👍🏻
AlyaMeyra Prensesannesi38 bende bekliyim şurda hiç bilmiyorum özelliklerini ama telefonum her an beni yenile diyebilir gibi 🤔