Deletedmom299 kendi tecrübelerimden yola çıktığımda en büyük sorun bence emerek uyuması. Uyandıgında bebeğiniz ağzında meme bekliyor ve olmadığında da sinirleniyor, ağlamaya başlıyor. Ağzında meme olsa biraz kendini tatmin edip uyumaya devam edecek aslında. Bebeğim emerek uyurdu, ağzında meme olmayınca kıyamet kopardı. Uyku düzeni oluşturduk ama bende hata ki çocuğun elinden memeyi aldım, bari emzik olsun dedim ve uyku arkadaşı olarak emziği benimsedi. Beşiğinin içinde 5 adet emzik var, bulup ağzına alıyor sorun olmaz sandım . Şimdide uyanırken ağzında emzik olmayınca sinirleniyor ve sinirden gözü dönünce de emziği bulamıyor, bulana ya da ben verene kadar ağlıyor, hatta bazen o kadar kızıyor ki ben versem bile sakinleşmiyor, ağlamaya devam ediyor. Şimdi kara kara nasıl emziği bırakacağım diye düşünüyorum.
Devamlı ağlayarak uyandığı için doktor doktor gezdim, videolarını çekip gösterdim. Alerji doktoru alerjiden, gastroentoloji reflüden, çocuk doktoru ise bebek olup alışkanlıklar yüzünden dedi. Uyku danışmanımız ise meme olmadan uyku geçişi yapamadığı için… önce inanmadım çünkü arkadasım da meme de uyuturdu ve oğlu emer uyur sabah kalkardı, gündüz uykuları 1-2 saat sürerdi. Benim atladığım her bebek farklıdır, bazısı alışkanlık yapmaz bazısı yapar. Şimdi oğlumdan 40 gün küçük kızı var aynı sorunları yasıyor. O zaman anladım ki kardeş bile bebek bebek fark ediyor. O bunu yaşayınca bana dank etti ki sorun danışmanımızın söylediği.