CidemNisa 5,5 aylık arkadaşlar kızım meme+mama şeklinde gidiyoruz iki aydır falan mama kullanıyoruz başlarda iyidi her memeden sonra değilde genelde meme onu doyurmadığında mama veriyordum ama bir haftadır bebeğim doymuyor gece kalkınca emziriyorum sonra 60 ya da 90 cc mama veriyorum çoğu zaman yarısında uyuyakalıyor sonra bir iki saat sonra gene uyuyor nasıl bir yol izlesem acaba ?
Ricitos CidemNisa canım min. 150 ile doyar. Göğsünden ne kadar geldiğini biliyo musun ? yani meme artı mama 150 yi geçiyorsa doyuyodur. Geçmiyorsa açtır çocuk.
CidemNisa Deletedmom10 ağlıyor memeyi bırakıyor memeden süt gelmediğinide anlıyorum geldiğinde tazikli tazikli içiyor
Deletedmom10 CidemNisa Anladım canım hiç mama vermedim bende bilmiyorum canım. İnşalalh bi bilen olur.
CidemNisa Ricitos Crn Aysenurdemir göğsümden ilk zamanlar bile 30-40 cc snca çıkıyordur şu an hiç sağmadım mama az geldiğibi düşünüyorum ama hepsini veremeden uyuyor napcamı bilemedim ya da 3 saatte bir vericem 150 cc ama öncesindede emzircem bide öyle deneyeyim
Ricitos CidemNisa tek öğün emzirip tek öğün mama verdin mi hiç ? Mesela saat 1 de emzir 3 de mama ver, 5 de yine emzir. Göğsünde 4 saat dinlenmiş olur. Ben o şekilde yapıyorum.