Yusra4242 Uykusunda emerken her zaman ıkınıyor kızarıyor bu durumu benim gibi olan ve çözüm bulan anneler varmi
Ebru_ersin09 Yusra4242 Bendede aynı sorun var bizde 25 gunluguz. Surekli ıkınıyor gazdan oluyormuş. Gaz damlası aldım ben gümüşleri hic durmuyoruz.Surekli masaj yapıyorum karnına sırtına öyle rahatlıyor. Ayaginin altina bir damla kekik yagi sürüpmasaj yapıyorum.
ephy Yusra4242 bnm bebişte okadarkıkken hep ıkınıyordu ağkıyordu bacaklarını çekiyorsa zaten kesin gaZdandı canım. En son doktorumuz gaz ilacı önerdi nurse harveys ona basladık ve sonrasjnda kolayca gazı çıkmaya başlamıştı.
Blz01 Yusra4242 6 aylık kızım hala ıkınıyor🤦♀️Malesef yapacağın tek şey masaj yapmak ve gün içinde kimyon vermek.gaz ilaçlarınıda deneyebilirsin.