AslanAnnesi35 Başlıkta da belirttiğim gibi dün marketten mantar aldım biraz fazla kaldı hafta sonuna kadar nasıl saklıyabilirim yıkamıştım bozulur diye korkuyorum.
_tospikannesi AslanAnnesi35 ben hiç yapmadım canım ama arkadasımın annesi biraz haşlayıp buzdolabında saklıyordu
Alpyas AslanAnnesi35 ben fazla kalınca bi kaç akşam sonra borcama diziyorum fırına veriyorum tuza batırıp yiyoruz tv izlerken çerez gibi güzel oluyor 😂bir iki akşam sonra o şekilde tüketebilirsiniz
Mom9 AslanAnnesi35 limonlu suda bekletip kurutun sonra kavurun o şekilde saklayabilirsiniz buzdolabı poşetinde