Emineduha Kızlar bilginiz var mı yada çevrenizde… Sezaryan doğum yaptıktan sonra normal doğum yapan 2 sene geçti doğumumda 9 cm açılmam vardı suyum kalmadığı için aşağı inemedi mecbur sezaryana aldılar.. 2.doğum normal istiyorum çevrenizde olan var mı??
Bktbll Emineduha bende bunu cok merak ediyorum benimde acilmam ve sancim olmadi 41 hafta olduk bekletemeyiz seni dediler kanalada inmeyince sezaryan oldum normal dogum istemistim hep
Deletedmom62626 Emineduha doktora bağlı canım birazda ben şahsen güvenip yapamazdim korkudan benim dogum yaptığım doktor yapmıyor misal bir tanidigin gelini var kıza demiş normal doğum yapabilirsin kız sezeryan istemiş sezeryana almış 3 yıldan fazla geçti normal istiyorlar şimdi de riske atıp normal doğuma almıyor yine sezeryan olacak
DilaraYigit1 Normal olabilir ama bunu her doktor yapmıyor,devlet zaten o riski alıp hiç yapmaz. Sezeryandan sonra normal doğum istiyorsan 2 sene geçmesi gerekiyor
Emineduha DilaraYigit1 2 sene geçti doktorum vakumla almamız gerekir demişti açıkçası biraz korkmuştum…
Emineduha Bktbll Benimde hep normldi 9 cm açılmam vardı ebe suyumu patlatınca kendi doğum yapmak istedi ama olmadı 4 saat sonra doktorumu çağırdı 4 saat hem suni sancı hem kendi sancım vardı
Emineduha Deletedmom62626 evet doktorum vakumla alırız hiç riske atma dedi zaten doktorumda koronadan dolayı öldü.. Başka bir doktrlada görüşmek gerekiyor