Ezgiasya Pashador15 benim annemde gotunu yeyım diye sever :D bende oyle severim corumlu lar hep oyle :D
Pashador15 Ezgiasya bende bazen derim ama kimse yokken..geldimi kakalar falan derim ama bu farklı o farklı
Cihan Iremasrnkrk ahahaha evlendirin 😂😂 ayyy Kız sende de iş yok ha benim kaynanam olsa manav bakkal kim bulursam baş göz ederim yeter ki başımdan gitsin😂😂😂
Rabiays Pashador15 kuzum onun yanında şehzadem prensim bal küpüm can içim gibi kelimelei sürekli kullan düzeltir
Pashador15 Rabiays zatem sevmesinimi bilmiyor anlamadım.. ben kızıma nasıl hitap etsem onu kullanıyor poğaçam diyorum herkese diyoki bebim poğaçam. Neyse sevsinde böyle sevsin taklitte iyidir
Cihan [silindi] seven Zaten nadir bulunur çoğunluğu mendebur 😂😂 yalnız değilsin Yani 😂😂 en güzeli kaynanın eline iş ver sürekli
Cihan [silindi] ahahaha eşine çaktırmadan yap sende öyle bir ayarla ki kaynanan da kocanda senden bilmesin 😂😂😂
Mduygum Pashador15 seninki de dert mi hele sen benim basimdaki kayinvalideyi bi gorsen kendininkine sukrederdin Dua et bu cocuga meme veriyosun yoksa senin kucagina bile vermem o benim cocugum diyo bana Bak ben oglumu onlara karsi nasil yetisticem 😡
[silindi] Mduygum allah allah şuna bak ne demek vermem kucağına şuursuz bazı insanlar ya gerçekten o bebeğin sana değil annesine ihtiyacı var sadece emzirmekte değil annelik saygısız kadın
Pashador15 Mduygum bana bunu dicek kişi anasının karnından doğmamıştır sen naptın ağzın boşmu durdu konussaydın ağzından geleni söleseydin. Dicemde eşinin kalbi kırılır belki. Benim eşim annesini bliyo diye arkamda gerci artkk muhattap olmuyorum duymuyorum. Ama bunu bana dicekk vay onun haline keske dese de... neyse
Cihan Efemmmm ne ekersen onu biçersin demişler yolarım ben öyle kaynanayı 9 ay sürünmüşüm 24 saat sancı çekmişim yetmemiş sezaryen olmuşum(kendimi örnek veriyorum) sonra ben geberirken götünde pireler uçuşan kaynanam gelecek çoçuğumu böyle sevecek öyle mi yolarım onu ben ayyy moralim sinirlendi 😂😂
alicihankus Pashador15 Ya biz karslıyiz terekemeyiz kimse bilmez kesin azeri gibi bişey bizim yörenin insanı böyle konuşur böyle severde ben o yüzden hiç yadirgamadim bende böyle severim nenemlerde bu biraz kültürel farklılık 😊
Pashador15 [silindi] hahahaha al bendende o kadar çok yapmacık geliyo. Zaten oğlu işteyken elini bile sürmüyo aksam bes altı gibi gelmesine yakın alıp evde gezdiriyo kapıyı bebekle açıyo. Baba biz çok eğlendil falan diyo hahaha