sevval_5481 kızlar 58 gün oldu doğum yapalı ama ara ara rahmim sızlıyo acaba vajina tam olarak yerine oturmadı mı anlamıyorum benim gibi olan var mı
Minnaktosbik sevval_5481 sezeryan ağrısı hemen geçmiyor canım olabilir kontrole gittin mi hiç doktora görün istersen
Powermoms sinemin 6 ayligiz bende diyordum sadece bende oluyir diye. O.batma hissi cok kotu gece yastiklar koyuyorum oyle uyuyorum
Bktbll Fyzkcr yaaa bende diyorum ne zAman düzelicek bu uyusukluk karnımın tam alt kısmı gibi kaşınma oluyor karnımda ama kaşısamda uyusuk gibi cok tuaf
Bktbll Fyzkcr peki canım özel olmassa suan ağda yapabiliyormusun ben bir kere denedim yapamadım acıkcası korkuyorum o kısmın temizliğinden şimdi benim 4.5 ay ilerdede boylemi olucak acaba
Fyzkcr Bktbll valla ilk zamanlar tabiki yapacak bısey yok canımdan kıymetli değil jilete vurdum şu kadınlar için olandan ama şimdi istesem ağda falan yaptırırım da yine jilete devam ediyorum skıntı yok benim için agdayla şuan gerçekten uğraşamam ☺️
Minnaktosbik sevval_5481 hmm bendede oluyordu öyle hatta afedersin küçük abdestimi yaparken baya ağrı sızı oluyordu ama tahliller temiz çıkıyordu bir dure olur üşütme dikkat et ağır falan kaldırma canım geçmiş olsun
Bktbll sevval_5481 nasıl olucak böyle anlamadım bende jilet yapıyorum mevbur şimdi emzirme oldugu için tüy dökücülerde kullanamıyoruz malesef
sinemin Powermoms benim yatarken olmuyor otururken ve ayakta oluyor ama O an böyle bastırasım geliyor acıtıyor da 😔 doktorum bana otururken kendimi sıkmamı söyledi kasların güçlenmesi için
Bktbll Fyzkcr anladım canım bende kadınlar için olanını almıştım doktorda bana agda yapma demişti ama bu kaç aya kadar böyle sürecek bilmiyorum 💁