Kizim 1 yas 13 gunluk. Hala emziriyorum. Memeye duskun oldugundan gun icinde oyle aman aman ek gida almiyor. Yaklasik 1 haftadir geceleri sık sık uyanip surekli emmek istiyor, memeden ayrilmak istemiyor. Ac oldugu icin mi bu kadar sık uyanip memeden ayrilmiyor acaba, yasi itibariyle artik gece de beslenmeyebilir diye biliyorum; ama bizimki ilk aylara dondu.
Siz bu durumu yasadiniz mi?
bu yaalardaki bebeklerin doyup doymadigini nasil anlariz?
Daha once dis donemlerinde uyku gerilemesi oldu; ama bu sekilde gece memeye duskunluk olmadi. Sebebi neydi ki😅😅