Merhaba güzel anneler
Geçenlerde burda bi postta okumuştum bebişlerimizin zekalarını kuvvetlendirebilmek için balık yağının önemini anlatıyordu. Benimde kızım şuan tam 1 yaşında doktorumuz istersen başlayabilirsin deyip üç balık yağı önerdi ama önerirkende üste yazdığım en pahalısı fiyatı yüksek gelirse alttaki bi ucuzu en alttaki daha ucuzu dedi. Baktım eczaneden en oahalı dediği 170-180 tl uygun olanda 70-80 tl.
Eczacı kız tanıdığımdı sence hangisi diye sordum ben bişey demeyim diye beni tereddüte düşürdü bide gerçekten hemen başlamak istitomusun diye sorarak iyice aklımı karıştırdı.
Şimdi ben şunu merak ediyorum sizler 1 yaşını doldurur doldurmaz hemen başladınızmı balık yağına? Başladıysanız hangi markayla başladınız? Gerçekten bi aldığınız balık yağını bir ay içerisinde tüketiyomusunuz ve her ay 80-180 arası ücret ödeyebiliyomusunuz? Çoğunluk hep bir yaşındamı başlıyo çünkü bahsettiğim eczacı kızında çocuğu var o daha ileri yaşlarda başladığını söylemişti ve çocuk doktorununda başlayabilirsin gibi tereddütle konuşması benim aklımı çok karıştırdı açıkcası tecrübe edenler yardımcı olabilirlermi lütfen şimdiden çok teşekkürler ☺️