Koalina asafeslem Çok uzun süre kullanmadım ama sleepy ama sızdırdı herşeyi canım molfix kullanıyorum çokta kalın değil bence pişik yapıyor diyorsan prima daha ince
Canannn38 asafeslem 3 ay oldu bebeğim doğalı doğuduğundan beri sleepy natural kullanıyorum çok memnunum sadece lastik izi yapıyor o kadar
Misssimsek asafeslem 6 aydır sleepy kullanıyorum. Pisik Hiç olmadık cok sukur. Taşma sızdırma sorunu da yanlış neden seçimi ve ya kayma ya da gevşek baglamadan kaynaklanıyor. Ilk zamanlar bir kaç kere oldu ama artık hiç olmuyor sızma taşma. Geçen gün eşim molfix almış mecburiyetten bir kaç tane kullandım ama hiç hoşuma gitmedi.
asafeslem hepinize cok tesekkur ederim ben en iyisi molfixle devam edeyim vakit ayirdiginiz icin cok tesekkur ederim iyi ki varsiniz😘
Bebibebi asafeslem sleeppy daha kalın canım bn çok bez denedim sleepy nin yan bantları çok iz yapıyor o yüzden molfix bnce
Ballokumu asafeslem canım molfix hiç kullanmadım. Sleepy de istediğim bez olmadığı için 1 kez aciliyetten aldım. İkisini karşılaştıramam ama sleepynin kalıpları çok dar. 1 numarası oğlum 3,5 kiloyken minicik geldi. Ona göre al da ziyan olmasın alacaksan.
asafeslem Ballokumu molfix biz 4 numara kullaniyoruz zaten oglum 4 aylik sleppy hic olmaz denek ki kalip olarak