Kızlar dogum yapalı yaklasık 11 ay oluyo sezeryan olarak yaptım, doğumdan yaklasık 4 ay sonra hastalandım 8. aya kadar adetım duzenlıydı fakat 2bucuk aydır adet oluyorum kahverengı lekelenme devam edıyo yaklasık 10 gun kadar adet suremde ıcınde devam edıyo sonra aradan bi 25 gun gecıyo tekrar adet oluyorum sonra yıne ara ara kahverengi lekelenme devam edıyo bi agrım yok doktorum malum hastanelere gıtmek ıstemedıgım ıcın dogum kontrol hapı onerdı yasmin emziriyorum bir yandan da, gebelık durumu yok neden oluyo niye oluyo basına gelen varmı yardımcı olurmusunuz 😓